Des de web

En primer lloc, revisa si us plau que estàs accedint des del botó correcte. Per accedir a FilminCAT si ja tens un compte creat ho hauràs de fer des de INICIAR SESSIÓ.

Hi ha diferència entre INICIAR SESSIÓ i SUBSCRIU-T'HI o COMENÇAR, ja que des de SUBSCRIU-T'HI o COMENÇAR et demanarà un nou email des del qual registrar-te des de zero. És possible que si ja estàs registrat a FilminCAT i estàs introduint el teu email des d'un d'aquests botons, et doni error. Revisa que estàs fent clic a INICIAR SESSIÓ.

Si estàs intentant accedir des del botó correcte i tot i així no et permet entrar, revisa si us plau que estàs introduint el correu electrònic i la contrasenya correcta. També pots sol·licitar un canvi de contrasenya des de NO RECORDES LA TEVA CONTRASENYA? si no recordes la que tens.

Finalment, si tot i així et dóna error, prova si us plau a accedir des d'un altre dispositiu per a revisar que el problema no es troba en l'aparell en qüestió. Si encara tens problemes d'accés, pots escriure'ns a través del formulari de contacte perquè revisem l'estat del teu compte indicant-nos l'email d'accés a FilminCAT.


Des d'smartv

A l'aplicació del televisor, t'hauràs de dirigir al menú lateral esquerre on apareixerà el botó d'accés al teu compte ENTRAR. Et demanarà que entris amb el teu usuari i contrasenya ja registrats i, un cop emplenats els camps, hauràs de prémer ENTRAR i iniciaràs sessió al teu compte. Només si no tens compte creat i vols registrar-te de zero, hauràs de prémer a SUBSCRIU-T'HI.

Si estàs intentant accedir des del botó correcte i tot i així no et permet entrar, revisa si us plau que estàs introduint el correu electrònic i la contrasenya correcta. També pots sol·licitar un canvi de contrasenya des de HAS OBLIDAT LA CONTRASENYA? si no recordes la que tens.

Finalment, si tot i així et dóna error, prova si us plau a accedir des d'un altre dispositiu per revisar que el problema no es troba en l'aparell en qüestió. Si encara tens problemes d'accés, pots escriure'ns a través del formulari de contacte perquè revisem l'estat del teu compte indicant-nos el correu electrònic d'accés a FilminCAT.


Des de mòbil o tauleta

A l'aplicació mòbil o tauleta, el botó que has de prémer per accedir al teu compte és ENTRA A FILMINCAT. Et demanarà que introdueixis el teu usuari i contrasenya ja registrats i hauràs de prémer ENTRA per accedir-hi. Si no tens cap compte creat, hauràs de registrar-te primer des d'un altre dispositiu i entrar per l'app quan ja tinguis el compte creat.

Si no et permet entrar, revisa si us plau que estàs introduint el correu electrònic i la contrasenya correcta. També pots sol·licitar un canvi de contrasenya des de HAS OBLIDAT LA TEVA CONTRASENYA?

Si tot i així et dóna error, prova si us plau a accedir des d'un altre dispositiu per revisar que el problema no es troba en l'aparell en qüestió. Si encara tens problemes d'accés, pots escriure'ns a través del formulari de contacte perquè revisem l'estat del tru compte indicant-nos l'email d'accés a FilminCAT.