Si estàs experimentant errors al teu smartv pot ser degut a diferents motius. Aquí podràs trobar possibles solucions a les incidències.
Reinstal·lar l'aplicació
Primer de tot recomanem reinstal·lar l'aplicació al dispositiu per comprovar que disposes de la darrera versió. Dirigeix-te si us plau a Samsung Apps/Google Play i descarrega l'app de FilminCAT de nou. Si és possible, connecta via cable internet per assegurar l'estabilitat de la teva connexió.
Actualitzar el sistema operatiu de l'smartv
Per mantenir el teu smartv en condicions òptimes i assegurar un funcionament correcte de les apps és recomanable actualitzar a l'última versió disponible el sistema operatiu de l'aparell. Per a això, necessitaràs tenir el teu smartv connectat a la xarxa, recomanablement sempre per cable. La majoria de smartvs fan aquestes actualitzacions de manera automàtica però en cas que no sigui així, aquests són els passos que cal seguir.
- Fes servir el teu comandament per accedir al menú de Ajustes/Configuración.
- Després accedeix a la secció Soporte Técnico.
- Selecciona Actualización de Software.
- Finalment fés clic a Actualizar Ahora. És recomanable mantenir l'opció d'Actualizar Automáticamente.
Netejar memòria cau del dispositiu
És possible que s'hagi quedat informació errònia de l'aplicació registrada al teu televisor, netejant la memòria cau del televisor és possible que també quedi solucionada la incidència. Si desconnectes de la xarxa el televisor també netejaràs la informació que hagi quedat guardada i així es podrà reiniciar l'app sense problemes.
- Entra a la pantalla Inicio.
- Obre Configuración.
- Selecciona Transmisión > Configuración para expertos > Configuración de HbbTV > Eliminar datos de navegación.
- Prem OK.
Error "no es pot reproduir el contingut"
De vegades, si l'aplicació no s'ha tancat correctament, en obrir-la, pot aparèixer l'error "no es pot reproduir el contingut". Per això, recomanem mantenir premut el botó de BACK del comandament fins que es tanqui l'aplicació o, per estar més segurs, desconnectar el televisor del corrent i tornar-lo a endollar. Així, es reiniciarà l'app. Un cop reiniciada, accedeix de nou, ja no hauria d'aparèixer l'error.
També recomanem que abans d'apagar el televisor surtis primer de l'app de FilminCAT per assegurar que aquesta es tanca correctament.