M'heu cobrat la subscripció i no hi puc accedir

Segurament es degui a que has contractat la subscripció per a un compte erroni o antic. En primer lloc, revisa el cobrament que t'ha arribat i escriu-nos a través del formulari de contacte indicant-nos: import, data i els quatre darrers dígits de la targeta amb la que has fet el pagament. Si la compra s'ha fet via PayPal, en aquest cas indica'ns l'ID de factura i revisarem des de quin compte consta el cobrament.


No s'ha acceptat o processat el pagament

Si has rebut un càrrec per part nostra i no pots accedir al contingut, escriu-nos a través del formulari de contacte indicant-nos: import, data i els quatre últims dígits de la targeta amb la que has fet el pagament. Si la compra s'ha fet via PayPal, en aquest cas indica'ns l'ID de factura i revisarem des de quin compte consta el cobrament.

Si no s'ha realitzat el cobrament, recomanem que provis des d'una pestanya d'incògnit via web, és possible que algun complement del navegador estigui impedint que la compra es faci correctament, per això l'error. Si continuen els problemes, també revisa si utilitzes una targeta internacional.


Filmin m'ha cobrat dues vegades

En aquest cas, necessitarem la informació de tots dos cobraments, ja que si tens dos cobraments segurament es deu a que tens dues subscripcions paral·leles a FilminCAT, des de dos comptes, ja que un compte només pot tenir activa una subscripció.

Escriu-nos a través del formulari de contacte indicant-nos: import, data i els quatre darrers dígits de la targeta de tots dos cobraments. Si la compra s'ha fet via PayPal, en aquest cas indica'ns l'ID de factura i revisarem a quin compte correspon cada cobrament per solucionar-ne el duplicat.