Codi 00-000

Error genèric

Si t'apareix aquest codi d'error significa que ha ocorregut un error no definit. En primer lloc recomanem sempre mantenir l'aplicació actualitzada en l'última versió disponible. Si és el teu cas, per a ajudar-nos a identificar la incidència, si us plau escriu-nos a través del formulari de contacte descrivint els passos que has seguit abans que ocorregués l'error així com model i versió d'Android del teu dispositiu.


Codis 01-001/02-001

Error en seleccionar la versió a descarregar / Error en carregar un títol en el reproductor

Aquests errors poden saltar en descarregar algun títol, normalment just després de seleccionar la versió (01-001) o en intentar reproduir un títol, en canviar de versió d'àudio i subtítols o en anar a un altre episodi (02-001). Recomanem en aquests casos:

  1. Tancar sessió.
  2. Tornar a iniciar sessió.
  3. Tornar a intentar descarregar el títol en la mateixa versió.

Si l'error persisteix, si us plau escriu-nos a través del formulari de contacte informant-nos del títol i la versió que ha fallat en carregar/descarregar perquè puguem revisar que està tot correcte.


Codi 02-002

Error al registrar el punt de visionat

Aquest error pot aparèixer en intentar reproduir un títol (pel·lícula o sèrie) després d'haver-lo deixat a la meitat. És possible que el punt de seguiment del visionat no hagi quedat registrat correctament. Per això, recomanem:

  1. Sortir del reproductor.
  2. Tancar i tornar a obrir l'app.
  3. Entrar en el títol.

Si l'error persisteix, si us plau escriu-nos des del formulari de contacte informant-nos del títol, episodi i temporada (si es tracta d'una sèrie) perquè puguem revisar el teu cas.


Codis 04-001/04-002/04-003

Errors al carregar la pantalla principal

Aquest error pot aparèixer indefinidament en carregar la pantalla principal. Per això, recomanem:

  1. Tancar la teva sessió i l'app de FilminCAT.
  2. Revisar que l'app de FilminCAT està actualitzada a la seva última versió.
  3. Obrir l'app i tornar a iniciar sessió amb el teu usuari.

Si l'error persisteix, és possible que hi hagi un error de servei. Si us plau escriu-nos des del formulari de contacte indicant-nos del model i versió d'Android del teu dispositiu així com si has fet algun canvi recent en el teu compte (canvi de subscripció, nom de perfil...).


Codis 04-004/04-005/04-006

Error a l'afegir títols a alguna llista

Aquest error pot aparèixer en afegir un títol a una de les teves llistes des de la fitxa del títol. Per això, recomanem:

  1. Tancar la teva sessió i l'app de FilminCAT.
  2. Revisar que l'app de FilminCAT està actualitzada a la seva última versió.
  3. Obrir l'app i tornar a iniciar sessió amb el teu usuari.

Si l'error persisteix, si us plau escriu-nos des del formulari de contacte informant-nos del títol que intentes guardar i la versió d'Android del teu dispositiu.